fredag 20 maj 2011

Länge, länge, länge

Ja det blir väldigt länge mellan gångerna jag bloggar. Fattar inte var tiden tar vägen... Eller om det helt enkelt är motivationen som tryter...tja, vem vet.

Har fått tid till röntgen nu, 13 juni ska jag och göra en MR för att se om det är ett diskbråck som gör att jag har så ont som jag har ibland. Fick tillbaka smärtan efter kuren med Diklofenak, men inte lika mycket som då jag var till doktorn. Men känns gör det... Sista dagarna här har jag haft jätte ont i vänster axel, obehag i armen och strålande upp i huvudet med blixtrande huvudvärk på vänster sida.

Fick sommarschemat i går och jag kommer att jobba mellan 7/6-14/8. Jobbar varannan helg, och midsommar är en av de... Trist! Då brukar vi ju ha så trevligt... Men vi får försöka göra nått kul nån av mina lediga helger ;) Sen så kommer jag i allafall att ha en vecka ledigt tillsammans med Magnus, och då blir det nog att dra i väg med husvagnen och ha det mysigt.

Till veckan ska C-uppsatsen skickas in och 1/6 ska den examineras. Håll tummarna att vi blir godkända, eller i allafall bara får en liten komplettering ;) Men som det känns nu, så är jag då inte orolig.

Måste ju visa hur glad och söt vår fotbollstjej är... Mammas stora tjej som börjat spela fotboll ;)


Nä om jag skulle ta och krypa upp i soffan och mysa med älsklingen min...i morgon ska jag jobba hela dagen på Lövgränd.

Kram!

Inga kommentarer: