söndag 26 februari 2012

Länge sen sist...

Ja det går visst ett tag mellan inläggen :p Tiden och orken räcker inte till. Senaste veckan har varit präglad av smärta. Jag har haft ont i ryggen mest, men även resten av kroppen. I går när jag vaknade så var det så där jävulskt ont, precis som 2 gånger tidigare, att jag inte kan röra mig... Det är det där förbannade diskbråcket som gör det. Vi får se om jag måste uppsöka vårdcentralen i morgon. Känner mig inte sugen, men smärtan är så överjävlig att jag måste få nått som stillar smärtan i allafall liiite... För det jag har hemma har inte hjälpt...

I torsdags, på kvällen, födde Jinx sin första kull med hamsterungar. Känns fantastiskt kul att vara igång som uppfödare nu. Ska bli spännande att se hur många det är och hur många av varje sort ;)

Jobbet går bra och jag trivs som fisken i vattnet ;) Det kan inte bli bättre...helt fantastiska arbetskamrater och vårdtagare. Så det är en fröjd att gå till jobbet...

Gjorde en ny tatuering idag. En fjäril vars kropp är ett lila "awerness band", så man kan säga att det är en "fibrofjäril".


Inga kommentarer: