fredag 27 juli 2012

Ny "leksak"

Testar att blogga lite från min nya "leksak", en iPad. Kunde inte låta bli att unna mig en. Har man jobbat hela sommaren med endast 5 dagar ledighet som längst så tycker jag att jag är värd den.

Jag fullkomligt älskar den redan nu, och kommer nog fortsätta att göra det ;)

Förra fredagen skulle vi ju se Brolle i Bursiljum, men för mig blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig... Jag blev lite för "åksjuk" på vägen dit :p Tack och lov så har Mia, vår chaffis, stuga där borta så jag hamnade i en säng medans Evelina och Kajsa fick nöjet att se en fantastisk show... Jaha, jag såg ju i Arvidsjaur så jag har då i alla fall sett showen så jag är nöjd ;)

Bara jag får bilderna från Evelina så ska jag bjuda på bilder på tre snygga brudar ;)

Nä, nu sängen! I morgon fortsätter min jobbarhelg...

Kram!

1 kommentar:

Emma sa...

Tråkigt att du missade Brolle i Bursiljum! Spelningen var jättebra :D Som alltid när det gäller Brolle ;) Jag fotade och filmade en del. Stod längst fram. Hade inte turen att få träffa Brolle då han åkte iväg direkt efter spelningen. Innan såg jag inte skymten av honom i parken... han höll sig antagligen undan då det var så mycket folk.
Jag länkar till ett klipp som jag filmade från kvällen och har lagt ut på youtube :)
http://www.youtube.com/watch?v=3OPGb0vodqM