lördag 26 april 2008

KlädBYTARdag

Nu förstår jag varför det heter klädBYTARdag... Lämnade in massor med kläder för att få sålt, och så handlade jag en del också. Ikväll när jag hämtade resterande saker och pengar så ser jag att jag sålt för lika mycket som jag handlat ;) Jag har alltså i princip BYTT...alltså klädBYTARdag hihi :D

Efter att jobbat där på klädbytardagen mellan 8,30-14,30 så har vi grillat tillsammans med Evelina och Danne...och det var såååå mumsigt! Grillspett med kycklingfile eller fläskfile och paprika och färska champinjoner.

Då var helgen snart slut och en ny vecka väntar...som är en kort vecka. Ska bli skönt att det blir en långhelg nästa helg och att Magnus är ledig från torsdag till söndag. Då SKA jag ha sovmorgon har jag bestämt, det MÅSTE jag för annars vet jag inte hur jag ska orka längre...

Ha en fortsatt trevlig helg alla glada!!!

Inga kommentarer: