söndag 13 mars 2011

Söndag

Sportlovsveckan är slut och i morgon är det dax för barnen att åter fara på skola och dagis. De längtar efter sina kompisar och allt roligt som händer där. Jag har skola hela dagen, och jag längtar också... Behöver få skratta av mig lite, börjar vara ett tag sedan sist :p

Idag har jag pluggat inför omtentan, varit och solat och sen på ett spinningpass. Oj vad jag tycker  det är roligt. Helt fantastiskt kul är det! Älskar känslan efteråt, då man är så där lagom slut i kroppen och man känner sig nyttig ;)
Det är även otroligt skönt under tiden, då man trampar, trampar och trampar. Man får ur sig all ilska, irritation och frustration man känner och efteråt känner man sig SÅÅ lätt/lättad. Längtar redan till nästa pass...

Snart blir det sängen för mig...börjar vara trötter.

Kram!

1 kommentar:

Maria sa...

Tänkte bara lämna ett litet spår efter mig på dina kommentarer. Jag brukar läsa din blogg då och då men aldrig kommentera. Jag bloggar själv och blir så nyfiken vilka det är som är inne på min blogg så jag antar att du också är nyfiken på vilka som läser hos dig =) Vem är jag då? Jo, vi gick BF tillsammans för ett antal år sen. Går du in på min blogg så känner du nog igen mig =) Jag hittade din blogg via Camilla V.
Måste också säga att du gör jättefina smycken, jag gillar också att pyssla! /M