söndag 27 mars 2011

Jag är urkass

Usch så dålig jag har blivit på att uppdatera i bloggen :p Nästan så jag ska skämmas... Vet inte, men har väl inte haft tid eller lust att skriva nått. Det händer inte så värst mycket i mitt liv, skolan tar rätt mycket tid som vanligt. Har hunnit med att skriva omtenta i Vård vid specifika sjukdomstillstånd III och fått godkänt! Hemtenta gjordes i onsdags och resultatet får vi veta i morgon...och jag hoppas att den blev godkänd den också... Nu är det dax att börja med C-uppsatsen. I morgon är första dagen...

Idag har vi varit på Leos lekland. Wilma har varit på kalas där och de stora barnen fick röja och busa av sig. Igår spenderades hela dagen på klädbytardagen här i hamn... Skulle egentligen bara ha jobbat förmiddag, men fick frågan om jag kunde stanna och hjälpa till även med eftermiddagssysslorna och snäll som jag är så stannade jag kvar. Så totalt 9,5 timmar var jag på benen i går...och det känns idag :p

För ca 2 veckor sedan vann jag en utlottning från LensWay, fick ett par glasögon gratis! Det tackar jag för, då jag varit väldigt sugen på att skaffa ett par nya väldigt länge.

Då jag som vanligt drabbas av beslutsångest så beställde jag även ett par, så 2 par glasögon för ca 400:- känns rätt ok måste jag säga...

Nä...förflytta sig till sängen för en god natts sömn!

Kram!

Inga kommentarer: