onsdag 30 november 2011

Lite bilder

 Jag och min älskade make!

 Jag gillar denna bild med alla skarpa färger.

Ja och så hela familjen Carlsson...det är omöjligt att få ett vettig bild på oss alla tillsammans ;)

Dessa bilder ovanför är tagna av den otroligt duktiga fotografen Helena Lindahl (Hea).

Tidigare i höst var jag till Piteå och blev fotad av Model Lab, och jag valde att ta med min syster. Det finns typ inga bilder på oss tillsammans, så jag tänkte passa på...och vi fick oss ett par riktigt fina bilder. Här kommer ett smakprov...förutom de som syns i headern och profilbilden ;)

 Två snyggingar som dessutom är systrar...syns det?

 En av favoriterna...




Förresten...halvtidsbedömningen idag gick jätte bra. Jag fick MASSOR med beröm och det värmde ju så klart ;)

Nu sova, i morgon praktik, klippning och utvecklingssamtal för Jesper.

Kram!

Inga kommentarer: