tisdag 22 maj 2012

Så jävla less!

I går var jag till doktorn för att prata om smärtproblematiken. Hade t o m letat fram information om vad smärtkliniker rekommenderar. Men nej då, det ville han inte skriva ut till mig. Det gick lika bra med Citodon enligt honom, så det fick jag utskrivet igen...trots att han sist inte ville skriva ut det p g a missbruksrisken. Fattar inte hur fan han tänker, tror han att jag VILL ta smärtstillande? Hade jag inte behövt så hade jag inte tagit...det är inte roliga biverkningar...

Det är så jävla sjukt att inte doktorn tror på en då man har fibromyalgi. Inte ens en remiss till smärtläkare kunde han skriva, för det skulle inte vara lönt ansåg han. Den som finns i stan kommer snart gå i pension och då löns det inte säger han...och andra finns tydligen inte enligt honom. Hittade sen i går att det finns en privat i Piteå men man behöver remiss för att få komma dit, och det lär jag ju knappast få :p

Nä, det är fan bara att skrota den här skitkroppen man fått! Den är inte vacker att se på, den smärtar var och varannan dag...det enda jag kan tänka mig att den är bra till är att bära runt på all min kunskap och mitt intellekt! HAHAHA

Nä, mysa ner sig och se DHW...

Kram!

1 kommentar:

Maria sa...

Jag tycker att du ska söka dig till en annan läkare för ett andra utlåtande. Alternativt ta kontakt med en smärtklinik/ läkare själv. Du kan ju skriva ett mail och förklara din situation och att du upplever att du inte får någon hjälp. Kanske kan de finna en annan möjlighet till att du får komma dit. Det skadar ju inte att försöka. Kram!