torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtansdag!


14 februari, alla hjärtansdag!

En dag då många ger sina nära och kära en gullig liten nalle, en blomma eller lite choklad kanske...
Varför inte göra det en helt vanlig dag? En helt vanlig trist torsdag kanske?

Jag har valt att inte ge mina nära och kära något annat än min kärlek, men det får de varje dag...så det var inte undantag.

I stället så bestämde jag mig för att skänka 100:- till Hjärt- Lungfonden!

Detta gjorde jag för att både min mamma och pappa är bypas opererade pga att de haft hjärtinfarkt. Det har även svärfar haft. Så jag känner att jag vill stödja något bra i stället för att gynna handeln en dag som denna.

Jag tycker att ALLA borde skänka en krona eller mer till nått bra ändamål en dag som denna istället för att gynna handeln. Ge dina nära och kära något en annan dag i stället! Det kommer de att uppskatta mer, just för att de inte anar att de ska få nått!

Skänk en gåva till Hjärt-, Lungfonden!

Ta hand om er! Det ska jag...förkyld som man är :p

KRAM

Inga kommentarer: