tisdag 5 februari 2008

En sån där dag...

I dag är en sån där dag då man bara vill dra täcket över huvudet och önska att man var nån annanstans än där man är... Vaknar med veckans jävla huvudvärk och hör hur Jesper och Maja bråkar om HENNES ponny som HON vill ha, men som Jesper anser att HAN ska ha för att HAN VILL det... *suck*
Bråket fortsätter då de satt sig i soffan för att se bolibompa, då de ska klä på sig, äter frukost och ja det håller på fortfarande... Det är ju inte bara varandra de bråkar med, jag får hela tiden höra hur dum jag är...att jag är en dumskalle och gör aldrig som de säger...bla bla bla. Sååå tevligt så att ens barn säger att man är en dumskalle. Men det kanske jag är också... Världens sämsta jävla mamma som inte borde ha skaffat några barn...
Fast jag har kommit på varför Jesper gör så här... I går var Maja hemma från dagis för hon hade feber och Jesper var där själv. Då lekte han med 2 pojkar i stället, och då han lekt med de blir han som förbytt. Han svär och han jävlas med alla i hans närhet. För så var det då han och Maja var på dagis olika dagar innan jul. Så jag tror att dess pojkar inte är bra för honom.
Måste nog prata med dagis om det här problemet, för jag ser det som ett problem...


Nej men vad fan...det är väl som vanligt MITT FEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: