torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag!

En dag att vara extra vänlig... Jag överraskade min flickor med att ha köpt biljetter till genrepet av deltävling 3 av Melodifestivalen här i Skellefteå. Så i morgon kväll ska vi dit och ha det mysigt!

Lite trist dock att Maja ska behöva vara så himla ledsen som hon är. Hon har fått veta att hennes bästa kompis kommer att flytta nästa söndag, och så allt tjafs och bråk som är med Jesper. Hon har det verkligen inte lätt just nu...min lilla stortjej! Det skär i mammahjärtat att se henne så ledsen och gråta och vara arg för allt och inget pga detta. Därför hoppas jag att kvällen i morgon kommer att bli extra speciell för henne!

Själv mår jag också skit! Smärta från ryggen ner i höger ben och vi uppe i axlar/nacke... Känner mig sjukt nere och inget känns roligt, orkar ingenting fast jag har massor som borde göras. Har mycket tankar och funderingar om hur det kommer att bli här framöver med jobba osv. Känns så jävla osäkert att jag vet inte var jag ska ta vägen. För med jobbtankarna kommer ju då pengatankarna...och då kommer ångesten som ett brev på posten... :s Fy fan! Varför är man inte född till miljonär?!

Det märks i alla fall att jag mår som jag gör... För ju sämre jag mår, desto shoppar jag! Det är som att jag tror att det ska få mig att må bättre, men det gör det inte...snarare tvärt om!

Det är nog liiiiite för mycket för mig just nu... Borde kanske se till att få komma och prata med nån kurator eller så. Men nu har vi ju ingen på hälsocentralen här...så jag vet inte vart man ska vända sig då.

Jaja, nu ska jag då försöka se fram emot en trevlig kväll med mina små prinsessor!

Inga kommentarer: