torsdag 9 september 2010

Idag är ingen vanlig dag...

för det är min 30 årsdag ;)

Tänka sig att tiden har gått så fort att jag nu blivit så gammal :p Haha! Inte känns det då nå speciellt att fylla 30, känner mig precis som jag gjorde förra gången jag fyllde år...

Har haft en riktigt bra dag. PBL på morgonen, där jag bjöd på kladdkaka med grädde. Sen gick vi broarna runt, jag, Carina, Maria och Maria. Trevligt att få surra och motionera samtidigt. Efter det blev jag bjuden på lunch på Tatung. Fick även en present av de, ett presentkort på AquaSpa. Det kommer att bli underbart att använda det ;) I övrigt har jag inte fått någon present...i allafall inte i dag. Av Magnus fick jag ju en jacka för några veckor sedan.

I går fyndade jag... Köpte 2 st långa lackhyllor och ett lackbord i modell mindre för 250:- av en klasskompis. Det kommer att passa så himla bra till soffan jag beställde i går ;) Ja jag kunde inte låta bli...vill ju så gärna ha en ny soffa. När jag blev tillfrågad om jag ville jobba lördag till söndag denna helg så tackade jag ja efter att ha räknat ut att jag då får ca 2000:- mer i lön om jag tar det...och det var då jag bestämde mig för att köpa soffan ;)

Så nu längtas det massor till nästa vecka då den kommer. På onsdag blir det dessutom en tripp till IKEA med Carina och Maria. Vi har studentsportardag då och vi tycker det passar ypperligt att åka dit då ;) Ska bli trevligt att spendera en heldag med de brudarna...

Här blir det nu en lugn kväll, för tröttheten har mig i sitt järngrepp. Bara barnen sover så ska jag slappa framför tv:n. I morgon blir det förhoppningsvis en trevlig kväll ;)

Kram!

1 kommentar:

Anneli sa...

Ett stort grattis på födelsedagen :-)