lördag 11 september 2010

Tårar...

Hur mycket tårar finns det egentligen? Det funderar jag på just nu... Mina vill i allafall inte sluta tränga på bakom ögonlocken. Ibland går de inte att hindra och nån rackare rinner ner för min kind. Saknaden efter min Tiger är så enorm och det gör sååå ont i hjärtat då jag tänker på att jag aldrig mer kommer att få träffa honom...

Det kanske låter sjukt, men igår då jag vid Wilma för att hon skulle somna och jag själv höll på somna så såg jag Tiger som låg i min mormors knä... Kanske ett tecken att han har det bra... Men det är för mig lika jobbigt ändå ;(

Jag tänker gång på gång att om jag bara hade ropat in honom så hade han levt nu... Tar liksom på mig skulden och tänker en massa om...

Ligger nu i sängen på jobbet, men längtar hem till en go famn att krypa in i och en liten kisse som busar i sängen... Men här är jag...ensam och med tårfyllda ögon och ska försöka sova.

Sov gott alla läsare...och till Tiger...älskar och saknar dig mitt lilla lejon...

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: