söndag 5 september 2010

Några dagar...

Ja nu är det bara några dagar kvar till det är min 30 årsdag ;) På torsdag är det dax. Hittar hela tiden mer saker som jag skulle vilja ha... :p Här i veckan såg jag en annons i Norran från Mio om en soffa. I dag var vi förbi och kikade på den och inte blev jag mindre sugen inte :p


Den är verkligen skit fin och mjuk och skön att sitta i var den också... Dessutom lite mer plats i än den vi har, som dessutom börjar se rent för jävlig ut om jag får uttrycka mig så ;) :p I går köpte jag en ny matta till vardagsrummet och känner jag vill fortsätta piffa där inne.
Blir det så vi köper den så säljer vi soffan vi har, bordet och fåtöljen. Sen kanske vi kan hitta någon ny och bättre fåtölj...

Sen var det då det där med en 30 årsfest... Vet fortfarande inte hur jag ska göra... Känns som om det inte finns någon som är sugen på att komma :p Sen var det ju det där med alla barnen...skulle i så fall gärna "slippa" de. Men vad gör man av de då det är dåligt om barnvakter... Jaja, det återstår att se vad som händer...

I morgon är det grupparbete som står på schemat...2 olika dessutom. Men det kommer förhoppningsvis att gå bra.

Tycker det känns lite trist att hösten är här. Det är mörkt och trist, börjar vara kallt och hemskt...och snart är vintern på intågande. Den hemskt vidriga vintern, den årstid jag hatar mest av allt. Men visst kan det vara mysigt med hösten och mörkret också...då kan man tända lite ljus och ha det mysigt...

Nä, nu åter till att göra ingenting och sen gå och lägga sig...

Kram!

2 kommentarer:

Carina sa...

Jag kommer mer än gärna på fest =)

camilla sa...

Soffan är skit snygg!! Vill oxå ha...