torsdag 30 september 2010

Tystnad...

Det har visst varit några dagars tystnad här i bloggen. Vet inte varför...men det beror nog på att jag varit omotiverad till allt sista tiden.

Har tenta i morgon som jag (försökt) plugga till. Vette tusan hur det kommer att gå. Men går det åt helvete så är omtenta i november ;) Tror jag kom i gång lite väl sent med att läsa den här gången så därför känns det hopplöst att få in allt nu...

Sjuka barn har vi i huset också...Maja har halsfluss och fick pencilin i går. Jag har haft ont i halsen till och från i snart två veckor. Var till vc i dag men jag hade då inte streptokocker i allafall. Hoppas att jag blir av med det här snart, för det är fan inte kul :s

Köpte nya skor här i veckan för att kunna fortsätta/återuppta promenaderna. Köpte ett par Reebok Easytone, sånna där som ska forma rumpa och ben ;) Helt suveräna att gå i, så det var ett toppen köp! Använde pengarna som jag fick av mamma och pappa då jag fyllde år. Så nu känner jag mig lite mer motiverad till att vara ute och gå...

I helgen blir det att fixa och trixa här hemma. Har i kväll varit och inhandlat diverse saker som behövs till det och det kommer att bli super fint är jag nästan säker på ;) Tur att vi kommer att få hjälp...

Våra kissar är så otroligt mysiga och jag älskar de MASSOR! I kväll då jag gick för att hämta hem Jesper efter han lekt med Jack så följde Doris med mig, sprang efter hela tiden...min älskade söta gumma.

Nä...kanske man skulle försöka se om nått litet till kan fasta inför tenta....

Kram!

Inga kommentarer: