lördag 6 november 2010

En trevlig kväll

Vi har haft en mycket trevlig lördagskväll med middagsbesök av familjen Nordlöf. Vi har ätit gott, surrat, skrattat och barnen har lekt och haft skojigt. Det har alltså varit en sån där kväll som man alltid vill ha ;) Nu är jag trött och mätt som attan... Funderar på om man kanske skulle ha sett till att göra en tidig kväll och få sig i säng i tid för en gångs skull...

I morgon blir det att försöka vara duktig här hemma. Rensa ut lite, tvätta, fixa och dona. Måste se till att få upp väven på väggarna på lilltoan så vi kan måla och få dit matta. Skulle bra gärna vilja ha klart den och hallen här nere innan jul :p Men nu var jag nog allt lite tidsoptimist... Fast önska kostar ingenting ;) Skulle ha satt ut en del på Tradera och/eller Blocket för att bli av med saker och samtidigt få in lite pengar :p

Tog lite bilder på katterna i kväll och la sedan in de i datorn...så jag tänkte passa på att bjuda på några bilder, bland annat från före vi brudar for på Ladies Night ;)

Jag och Evelina

Carina, jag och Maria

Älskade Doris

Doris och Zigge myser tillsammans

Finaste Maja

Ha en fortsatt trevlig helg alla där ute!

Kram!

Inga kommentarer: