lördag 13 november 2010

Långt mellan gångerna...

Ja det har visst blivit en bra tag mellan varje bloggnings tillfälle... Det är nog för att dygnet bara har 24 timmar och jag skulle ha haft några till för att hinna med allt jag vill hinna.

Har idag skrivit omtenta i ledarskapskursen...så att plugga till den har tagit upp en del av min "dyrbara" tid. Sen så är ju praktiken också, många timmar går åt till det... Sen ska vi inte prata om min nya hobby :p Att sitta och göra smycken...armband, örhängen och halsband. Det är ju bara HUR kul som helst, och jag har väldigt svårt att slita mig då jag väl satt mig med det. Så på bara en vecka har det hunnit bli en hel del gjort...och mer kommer det att bli ;)

Om det då bara vore för lite tid som är problem för mig...nej det är ju en del annat också. Smärtan hänger över mig som ett stort jävla åskmoln och retas dagarna i ända. Trötthet är mitt andranamn...men sova får man väl göra i graven :p Tålamodet har tagit långsemester verkar det som...för det har jag inte sett till sen jag minskade ned på en viss medicin... *suck* Livet leker med andra ord ;) :p

Bara en liten fjuttig vecka kvar på medicin 3, och sen 5 veckor på Skärgårdshemmet... Så med andra ord är det i dag BARA 6 veckor till Maja Pirajja fyller 6 år :O Var tusen tar tiden vägen??? Om någon har sett den kan ni väl hojta till... ;)

*GÄSP* Nä nu ska jag förflytta mig in i köket för att göra mig en hård macka med brieost och salami och en kopp te, sen blir det (förhoppningsvis) en tidig kväll för frun i huset ;)

Kram!

Ps. Glöm inte att kolla in min nya blogg med smyckena; Trollmammas smycken Ds.

Inga kommentarer: