onsdag 24 november 2010

Förbannade smärta

Hela dagen i går hade jag fruktansvärt ont i hela ryggen och i nacken och huvudet. Kämpade ändå tills efter middagen då jag fullkomligt kraschade i säng, sov bort hela kvällen och sen hela natten...ända till 10.30 i morse. Vaknade då med samma jävla huvudvärk :s 1-0 till den jäveln...

Så min dag har spenderats mestadels i horisontellt läge. En liten stund satt jag uppe och kollade på en streamad föreläsning, men sen var det vara att lägga sig igen.

Jag VET att det förmodligen beror på vädret...det har blåst och snöat. Då är det som gjort för mig att få ont. Så ska det vara så här hela vintern ja då kommer jag att bli lätt galen :s Det är inte kul då inga värktabletter hjälper, INGET hjälper!

Smärtan kryper ut i armarna som domnar bort, orkar knappt hålla i lätta saker. Smärtan förändras till krypande irritation i benen... Hela min kropp känns som ett torterande fängelse som jag aldrig kommer att komma ut från.

Något som är positivt är att jag pratat med doktorn som tyckte jag skulle minska medicinen, och det var ok att fortsätta med den dos jag hade. Så nu kanske jag ändå kommer att få känna mig liiite bättre än de senaste veckorna...

Så där ja...då hade man fått gnälla av sig lite då :p Men vad fan, lider man av fibromyalgi och depression så är det inte lätt att vara positiv.

Nu åter till att se på Grey´s anatomy.

Kram!

Inga kommentarer: