söndag 10 april 2011

Bollen rullar

Men alldeles för sakta! Känns skönt att nått händer, men jag tycker det tar tid...det är mycket väntan. Vissa dagar är ett rent helvete...som idag! Att lyssna det går inte, men att jävlas med allt och alla, svära och slåss det går utmärkt...

Att sedan kombinera med en 4 åring med en vilja av stål och ett humör utan dess like är inte att rekommendera...och absolut inte på stan :s Ja, ok där får jag skylla mig själv... Valde självmant att ta med alla tre och fara på stan i dag för att kolla om en vår/sommarjacka till mig...och nu i efterhand så ångrar jag att jag inte bara tog en med mig. Det är lätt att vara efterklok...

Hoppas att mötet på fredag blir ytterligare ett steg i rätt riktning, och att vi inte behöver vänta veckor till nästa möte... Jag vet att de är "kända" för att inte vara snabba och effektiva...men hoppas får man väl göra :p

Projektet på övervåningen går framåt... Jesper och Majas "walk in closet" börjar vara färdig, i allafall då det gäller målningen. Hyllor ska investeras och sättas upp lite senare denna månad då pengar behagat trilla in på kontot :p Lilltoan har fått sig en omgång idag...jag passade på att måla ett första varv efter grundningen idag, och ska ta ett andra efter middagen. Känns kul att det händer nått och att det är JAG som gör det ;) Känner mig så duktig...

Nä, nu är det dax att duka fram middagen...

Kram!

1 kommentar:

Maria sa...

Du är duktig. Ser fram emot bilder med spänning.
Kram