söndag 17 april 2011

Helgen är över

Måste säga att det är trevligt att ha besök en hel helg...men det är nästan trevligare då de åker hem :p Speciellt då jag haft en dålig period men mycket smärta och minimalt tålamod. Sen i onsdags har jag haft ont i ryggen och knappt kunnat röra på mig. Därför har det vart jobbigt att ha besök och allt "flängande" som det innebär...

I dag efter de åkt så for vi till Piteå för att köpa en cykel till Maja...och även till Magnus. I går var vi i väg och köpte en till Jesper. Så på 2 dagar har vi köpt 3 cyklar för totalt 800:-...det kallar jag fynd! Alla är nöjda och glada nu. Jag får hit en cykel i morgon så då kan hela familjen Carlsson ta en cykeltur.

I morgon ska Maja få fara och prova på fotboll. Hon pratade om att hennes kompisar skulle börja spela fotboll och att hon också ville det, så jag har fixat så att hon ska få testa om det är något för henne. Ska bli kul att följa med henne dit och se om hon gillar det. Jag hoppas det, för hon skulle verkligen behöva nått som bara är "hennes", där Jesper och Wilma inte är med... Maja behöver få växa och blir mer självständig och tuff.

Mötet i fredags gick väl rätt bra...men jag hade önskat att det gått bättre. Vi får se om skolan kanske kan vara med och hjälpa till på ett hörn. Snart är det ett utvecklingssamtal inplanerat så jag får höra vad som sägs då...

Snart dax för sängen...morgondagen bjuder på artikelläsning och analyserande av de. Hoppas att solen har tänkt visa sig, då kan jag sitta ute och läsa... Tror jag blir en bättre analyserare om jag får lite uv-strålning på mig ;)

Kram!

Inga kommentarer: