onsdag 13 april 2011

Smärta

På nått sätt så lyckades jag sträcka mig i ryggen i morse...då jag knäppte byxorna :p Så nu har jag så fruktansvärt ont i ryggen att jag knappt kan röra på mig och det tar ont då jag andas... Fy fan för smärta alltså! Tur att jag "bara" ska läsa artiklar i morgon, inget vidare ansträngande  precis.

Det går riktigt bra med C-uppsatsen...men jag saknar sällskapet av 2 personer. Måste se till att få tid att åka och hälsa på de. Kanske någon dag nästa vecka då barnen ändå ska få vara lite ledig på påsklovet.

Förmiddagen idag spenderade jag i mycket trevligt sällskap. Evelina ville ha lite sällskap då hon skulle på stan en sväng och på Maxi och handla, så jag följde med henne... Oj så länge sedan vi gjorde nått sånt. Kul att få surra av sig lite, få ut lite irritation och aggression som man bär på. Helt fantastiskt så lättad man blir efteråt. Vi måste se till att göra det oftare ;)

Funderar på att gå och lägga mig, ögonen går i kors på mig...men jag är rätt säker på att smärtan kommer att hindra mig från att somna. Fast jag gissar att jag i allafall måste göra ett försök :p

Kram!

Inga kommentarer: