fredag 8 april 2011

Helg igen

Tiden fullkomligt rusar i väg...nu är det helg igen. Tycker att det nyss var helg... Veckorna består mest av måndag och fredag, däremellan rusar tiden och jag hinner inte med :p

Helgen lär inte bestå i så värst mycket...lite målning på övervåningen och ett besök på Solbacken är i allafall inplanerat. Lovade tjejerna att vi skulle fara på Arken Zoo i morgon, de ska vara där från 4H gården och ha ponnyridning och så... Det gillar de, så då måste de ju få göra det ;)

Kanske skulle ha satt mig och gjort lite smycken. Men tyvärr har min inspiration försvunnit eller nått... Hade vart kul om jag hade nån beställning att göra...men inte ens det har jag :p Nån som vill ha nått? ;)

I onsdags var jag på ett spinningpass på kvällen, och det var nog tametusan det jobbigaste jag någonsin varit med om :p Jag har nog aldrig svettats så där mycket någonsin...inte ens då jag klippte gräset i 30 graders värme i somras :p Alltså måste det ha varit jobbigt...men ack så kul ;) ÄLSKAR känslan efteråt...då känner man sig sååå nyttig.
Vi får se om jag orkar mig i väg på passet som är på morgonen i morgon...har lite halvont i halsen så jag avvaktar till på morgonen och bestämmer mig då :p

Nu ska snart barnen i säng och sen ska jag slappa i soffan...

Kram!

Inga kommentarer: