torsdag 24 januari 2013

Bit ihop eller bryt ihop?

Den stora frågan nu är om jag ska bita ihop eller bryta ihop... Jag har så jävla ont i min kropp, framförallt ryggen och huvudet, trötthet som inte verkar gå sova bort, konstig känsla i kroppen och allmänt nere. Det är ett helvete att vara borta från familjen, det är hemskt att fara och sen komma hem... Ensamheten som jag måste stå ut med när jag är borta och jobbar är nog den värsta man kan tänka sig...pratar för mig själv för att inte bli galen :p

Bita ihop till jag jobbat klart, eller bryta ihop här och nu? Vet fan inte vad jag ska ta mig till... Samvetet säger bit ihop och "rid ut stormen" för de "behöver" dig men min kropp börjar protestera. Är det värt det???

En stor stress i allt detta är J och diagnosen som vi ska "växa in i". Så mycket jag vill ha gjort, men INGEN tid att göra det... Allt blir bara så fel! Jag blir tokig snart!!!!!!

Inga kommentarer: