torsdag 28 oktober 2010

Om 24 timmar...

Då sitter vi där på Ladies Night och showen har just börjat! Fy fan vad jag längtar!!! Har inte varit så här taggad på evigheter. Ska få ha en trevlig kväll med de vänner jag gillar allra mest och få se och höra snygga killar sjunga ;) haha Efter showen så är det ju dax för efterfesten, och det kommer förmodligen att vara lika trevligt ;)

Känns bra att jag är ledig i morgon, så jag har hela dagen på mig att fixa allt jag måste fixa... Bland annat lite städning här hemma och ett sjukgymnastbesök. Sen blir det bara att tagga inför kvällen!

Vem vet, kanske kommer det några "updates" under kvällen...om jag ids och är kapabel att fixa det :p ;) Annars lovar jag att återkomma på lördag med info om hur kvällen varit!

Nu ska jag krypa ner under täcket och glutta tv och sen sova.

Kram!

Inga kommentarer: