torsdag 7 oktober 2010

Vad säger man...

Tiden den bara går och går och det känns som om jag inte hinner mer...att jag skulle ha haft liiite mer tid för att hinna allt jag måste och skulle vilja göra. Började ny kurs i måndags, snart dax för praktik och massor med uppgifter som ska göras då. Inte länge kvar till klädbytardagen och jag har inte ens börjat märka nått än...

Trötthet, smärta och allmän olustkänsla gör att jag inte är på topp just nu. Det är höst, mörker, grått och trist...det finns nog ett samband skulle jag tro.

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Skolan tar rätt så mycket tid så det finns inte tid till så mycket annat... Men i morgon så ska i allafall jag och Evelina fara på bio, och det ska bli trevligt! Det behövs...

I morgon är det bara 11 veckor till julafton! Dax att börja fundera på julklappar till barnen och vad man själv ska önska sig... Skulle inte vara fel med en shoppingtur till en annan stad för att ordna det ;) Vill även en sväng till IKEA för att shoppa diverse saker till vår "renovering" ;)

Nu, åter till tv-tittandet!

Kram!

Inga kommentarer: