tisdag 17 januari 2012

8 år av sorg!

Jag glömmer ALDRIG denna dagen för 8 år sedan. Det är dagen då min älskade mormor somnade in... ;( Hon är och kommer alltid att vara väldigt saknad. Men jag VET att hon finns med mig, att hon finns vid min sida i både med och motgång. Jag VET att hon kommer att finnas med nu på fredag då jag tar sjuksköterskeexamen. Men jag hade hellre haft henne i livet så jag kunde berätta hur glad jag är att jag hittat rätt i livet...och få höra att hon är stolt över mig!

Älskade lilla mormor Gurli...du fattas mig!

Min mormor och en mycket liten Jesper (endast 4 månader).
Jag hade så gärna velat att du skulle ha fått träffa alla mina busfrön, och inte bara Jesper. Men (än en gång) jag vet att du finns här, och att du har "träffat" de...


Denna sången var en mormors favoriter och den sjöngs av en tjej på hennes begravning...så den förknippas enormt med henne...


Avslutar detta dystra inlägg med att säga Grattis på födelsedagen till Evelinas Casper och Carinas Ziri...

Kram

1 kommentar:

Myzan sa...

Sänder en stor kram!!