måndag 2 januari 2012

Då var det 2012

Idag är det 18 dagar kvar till examen. Om 18 dagar är jag sjuksköterska! Fatta! Det känns sjukt...trodde aldrig att denna dagen skulle komma. Har idag varit och pratat med boendechefen på Skärgårdshemmet. Det vi bestämde var att jag kommer att börja 1/2, och att jag ska komma dit vecka 3 för att prata med sköterskan om schema. Då ska jag även få veta vilken lön jag kommer att få. Han sa att ingångslönen för en nyexaminerad utan erfarenhet är 22 200:-, frågade om mina erfarenheter och om jag hade några löneanspråk. Sa att 23 000:- vill jag minst ha...så vi får se vad det blir ;)

Tyvärr, till min stora sorg så har det snöat en del... Det innebär att smärta är mitt andranamn just nu. Orkar ingenting p g a den. Fast jag har massor med måsten och borden...inget blir gjort. Längtar verkligen till det blir vår och denna skiten försvinner!!!

Mina små älsklingar mår bra och verkar trivas. De är söta och goa.

Barnen bråkar och det är aldrig lugnt, men det börjar ju vara vardag hemma hos familjen Carlsson :p

Nä, åter till att inte göra någonting och sen sova.

Kram!

Inga kommentarer: