lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Hoppas att alla mina läsare har en trevlig nyårsafton. Själv firar jag in det nya året i sängen :p Smärtan tvingar hit mig. Men jag hade nog hellre varit där det var tänkt att vi skulle vara i kväll... Pga sonen i huset så avblåste jag vår närvaro då han inte var på ett trevligt humör i förmiddags, och har inte varit på hela dagen. Inte ens då han fick som han ville var han glad.

Just nu längtar jag mest till träffen med skola, skolsköterska och BUP som kommer att äga rum då skolan har börjat. Det MÅSTE hända någonting, och det NU! Vi orkar inte länge. Han knäcker oss som föräldrar...totalt!

Nä, ta kvällens, ja t o m årets sista dos av smärtstillande, och så ser vi om jag sover över tolvslaget eller om barnen springer upp och ner...

Jaja! Gott Nytt År allihopa!

2012 SKA bli ett bra år! Det är då jag kan titulera mig Sjuksköterska, får/ska börja jobba, om allt går planenligt startar guldhamsteravel och förhoppningsvis vinner en miljon på triss eller nått :p

Kram!

Inga kommentarer: