fredag 30 december 2011

*lång svordomsramsa*

Jag har så fruktansvärt ont i varenda millimeter av min kropp att jag skulle krypa ur skinnet om jag bara kunde :s Det finns inte ord som kan beskriva den smärta/obehaget jag känner i kroppen. Tröttheten hänger ju på på klart, så inte blir det många knop jag gör då det är så här. Motivationen till att göra något vettigt finns inte heller... Inte ens lite pysslande, och då är det illa!

Det jag gjort i dag är att hämta Jesper på busstationen då han kom från mormor och morfar, handlat och sen vi kom hem legat med värmefilten ett bra tag för att orka med middagsfrämmande. Sen kraschade jag på soffan direkt efter vi ätit, och därifrån har jag knappt rört mig mer än för toalettbesök och nattning av barn. Det är sjukt så energilös jag är...

Nyårsafton i morgon... Snart är vi där, 2012... Året då jag blir Sjuksköterska och ska börja jobba. Året då jag ska påbörja hamsteravel :p (om allt går som jag tänkt). Året då Wilma slutar på Kojan. Året då vi förhoppningsvis får rätsida på Jespers problem. Året då jag SKA nå min målvikt. Förhoppningsvis blir det ett bra år. Men denna jävla fibro ska väl ställa till det och jävlas för mig som vanligt!

Nä det är väl lika bra att gå och lägga sig...orkar ändå inte hålla ögonen uppe så värst länge till.

Kram!

Inga kommentarer: