lördag 24 december 2011

En julafton värd att minnas

Jag har varit med om många, många julaftnar i mitt liv. Men jag tror att denna faktiskt tar priset i att vara minnesvärd. Jag fick frågan om ett hedersfyllt uppdrag, och självklart så tog jag på mig det... Det var ju att hjälpa en mycket god vän med en viktig sak...

Men först så testade jag konceptet hemma och det gick hem. En total succé ;) Det handlar alltså om att vara tomte. Mina barn älskade mig som tomte och svärfar blev så inspirerad att han också vilje klä ut sig och följa med. Så sagt och gjort, då Evelina hörde av sig klädde vi om och gick i väg. Även där så gjorde vi succé ;)

Snyggaste tomtarna i Västerbotten ;)
Barnen älskade sina julklappar fast inte fick just det de tjatat om. Men de fick saker som de blev jätte glada över. Varsin cd-spelare, skivor, Barbie och gitarrer med mikrofoner till tjejerna, lok och lego till Jesper. Av farmor och farfar fick de påslakanset och blev superglada för det också. Tyckte om att se farmors min då hon såg HUR glad de blev över det ;)

Jag är SÅ himla nöjd över denna dag att det går inte beskriva med ord...då spelar det inte någon roll att mamma och pappa inte kunde komma.

Här kommer lite bilder på barnen...

Alla barnen sitter vid granen och alla paketen.

Maja och Wilma (som poserar så klart)
I morgon vankas födelsedag för stora tjejen... Tänka sig att det är 7 år sedan hon föddes tidigt på juldagsmorgon.

Nä, börja dra sig mot sängen tror jag...

Kram!

Inga kommentarer: