lördag 10 december 2011

Det var inte så jag hade tänkt det...

Jag trodde inte att reaktionen skulle bli som den blev. Jag sa ju bara som det var, det var ju sanningen :p Men jag hoppas att det inte var en negativ reaktion, utan en positiv... Jag hoppas också att det kommer att bli bra. Jag ska göra ALLT i min makt för att det ska bli det, jag lovar!

Nu till nått annat, bara en vecka kvar av min sista vfu/praktik. Bara drygt en månad till examen... Tiden rusar i väg fortare än jag önskar. Men det är bara att försöka hänga med och göra det bästa av situationen. Hoppas att jag snart får veta om jag kommer att få trainee plats där jag önskat. Det är inte kul att gå omkring i ovisshet...

Imorgon jobbar jag hela dagen på Lövgränd. Alltså ett lugnt sätt att tjäna lite extra pengar ;)

Resten av lördagen ska spenderas i soffan där jag ska mysa och äta skumtomtar och Dumle med pepparkakssmak ;)

Kram!

Inga kommentarer: