måndag 12 december 2011

Klar!

Vi är klar med alla julklapparna nu, och de är inslagna dessutom! Gissa om det känns skönt?! ;) Har även fixat Majas present. Nu kan jag bara njuta och ta det lugnt fram till jul. Eller ja på lördag ska jag följa med Mattias så han får köpa julklappar också. Men det går nog rätt så fort ;) Sen på kvällen är det julbord med Magnus jobb.

Helgen som var jobbade jag både lördag och söndag på Lövgränd. Det är rätt så kul att jobba där, och det känns lite trist att snart inte vara där mer. Får se till att hälsa på där ändå...

Tror jag stressat liiiite för mycket idag, smärtan har hunnit i kapp mig och hänger som en tung ryggsäck över mig. Så nu ligger jag på vetevärmekudden och hoppas att det ska lätta lite bak i ryggen så jag känner att jag kan slappna av. Är så spänd att jag skakar som ett asplöv om händerna :s

I morgon är det julfest på dagis och på onsdag myskväll med klasskompisar hos Carina. Så det är massa inplanerat i veckan...mer än jag brukar ha. Vilket förmodligen kommer att innebära att jag kommer att vara däckad på söndag. Men den smällen tar jag då. Nu ska jag bara se fram emot allt som händer i veckan...och att det är mina sista dagar på vfu:n/praktiken ;)

Kram!

Inga kommentarer: