tisdag 24 januari 2012

Första gången på...ca 3,5 år

Ja som jag är föräldraledig igen... Det var meningen att jag skulle ha Wilma på dagis 15 timmar. Men när de ändrade vilka dagar som hon skulle få vara från mån, ons, tors till mån, tis, tors så bestämde jag att hon får vara hemma och jag tar ut föräldrapenning för henne. Att jag ville ha det första alternativet var av den anledning att Jesper och Maja har långdag då och det hade underlättat massor för mig. När jag då får det bemötande jag fick kände jag att jag skiter i de fram till jag börjar jobba... Att 2 av 3 redan sagt att det var ok försöker jag förtränga, och så ser vi om nått sägs då hon kommer dit nästa vecka :p

Har fortfarande lite svårt att fatta att jag faktiskt är sjuksköterska nu...att jag har klarat hela utbildningen och kommer att börja jobba som det nästa vecka. Men det ska bli kul. Jag längtar!

Examensdagen var helt fantastisk på många sätt och vis. Men samtidigt lite sorglig...då jag inte gillar att skiljas från klassen :( Festen var super kul och jag har inte skrattat så mycket på EVIGHETER! Hade ont i magen hela helgen p g a allt skrattande ;) Maten var super god och så även vinet som slank ner :p

Nyexaminerad sjuksköterska!
Den underbara klassen SSK1/09 som är saknad...
De 2 superfina buketter med blommor som jag fick på min examensdag. Tack svärfars och familjen Nordlöf!
En närmare bild på buketten från Evelina

En närmare bild på buketten från svärfars

Inga kommentarer: