måndag 9 januari 2012

En sån helg

Först och främst i fredags då jag och Magnus tänkt ta en mysig filmkväll var han tvungen åka i väg för att göra några saker...och var så klart borta längre än jag hoppats. Så det bidde ingen filmkväll där inte. I stället hjälpte jag de stora barnen med sina datorer och såg till att den lilla kom i säng i vettig tid.

Lördag tog vi en rätt så lång sovmorgon och sen iväg för en massa ärenden och sura barn i bilen :p Men på kvällen hann vi i allafall se filmen vi tänkt se på fredagkvällen. Wilma lekte med Tindra och det var ett himla liv, precis som det brukar vara på de brudarna ;)

I går åkte vi till Piteå för att köpa ett "smådjursskåp". Ett ombyggt vitrinskåp som nu mer var 4 st burar, mycket fint och mycket tungt. Tackar Danne som hittade det på Blocket och tipsade oss om det! Det blev fint och kommer att passa utmärkt till mina små älsklingar ;) Sen hämtade vi ett skrivbord till Maja i Ursviken, som vi köpte för 2 trisslotter ;)

En glad Maja vid sitt "nya" fina skrivbord som var MYCKET större än det förra ;)
På väg till Piteå i går sms:ade jag med E om en viktig sak. Hoppas det går som planerat, det vore verkligen toppen om vi kan genomföra det vi pratade om.

Om 12 dagar är det dags! EXAMEN! Tiden rusar i väg!

Förresten, efter 2 veckor med Cambridge så har jag totalt minskat 12,5 cm och gått ner 2,1 kg. Känner mig nöjd, och fortsätter mot mitt mål...som inte alls känns omöjligt att nå längre. Cambridge och en stor dos jävlar anamma och jag är i mål inom kort ;)

Kram!

Inga kommentarer: