onsdag 18 augusti 2010

Funderar och analyserar

Jag läser, funderar och analyserar...och jag blir bara mer och mer säker... Det kan inte vara på nått annat sätt. Överbevisa mig om jag inte har rätt...

Är ledig till på lördag. Skönt och jobbigt på samma gång. Nästa vecka har jag också lite jobb, tog på mig några extra pass så man får lite extra pengar. Tog även några pass i september som var öppna att boka in sig på. Måste ju passa på då det finns och så trivs jag ju där.

På fredag är vi bjuda till Carina. Även Maria med familj ska komma dit och vi ska äta middag tillsammans. Ska bli kul att få träffas...

Har hunnit med att vara hurtig och gått långpromenad med Evelina. Perfekt att kunna kombinera motion och få ventilera sina problem. Det är underbart att ha någon man kan göra det med som inte dömer en för det man säger... Tack!

Har egentligen massor jag skulle vilja skriva...men får liksom inte ut det. Får väl försöka igen nån annan dag...

Nu, fortsätta glo på tv innan det är dax att sova.

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skickar en massa kramar till dig!
Storasyster