söndag 1 augusti 2010

Jesper 7 år!

Tiden bar springer fram...idag är det Jespers 7 årsdag. Fattar inte att han blivit så stor nu...

Slutade jobba 11,30 i dag. Blev hämtad och så for vi till folkparken för att kolla på Loppisen, och göra lite fynd. Hittade bland annat en vinteroverall till Maja, några byxor till henne, tjejerna köpte varsin barbie och Jesper en bilbana. Jag älskar verkligen att gå på loppis och kika, man kan göra många fina fynd ;)

Vi har sen haft en väldigt lugn dag. Barnen har lekt och varit vänner...inte ofta det händer att de är så här bra vänner så vi har njutit av att se de leka och berömt de. Istället för tårta gjorde jag en kladdkaka som vi åt med glass och jordgubbar, nått som de gillade väldigt mycket.

Jag hoppas att väntan inte blir allt för lång...hatar att vänta. Vill ha nu!

Nu ska jag bara lata mig framför tv:n innan det blir sängen ;)

Kram!

1 kommentar:

Maria K sa...

Stort grattis til Jesper