torsdag 5 augusti 2010

Kärlek!!!

Idag har jag spenderat halva mitt liv med min älskade Magnus! Vi har nu varit tillsammans i 15 år, förlovade oss för 11 år sedan och gifte oss för 5 år sedan. Tiden har gått otroligt fort måste jag säga.

Tyvärr så är det jobb som gäller för mig ikväll, så vi kan inte fira heller... Får hoppas på att få barnvakt lite senare här framöver så vi kan göra något bara jag och han.

Jag älskar dig Magnus...du är mitt allt! Utan dig vet jag inte hur det skulle gå för mig, du är den bästa vän, stöttepelare, älskare...du gör mig hel. Längtar till jag får kramas med dig i morgon ;)

Nu väntar jag bara på att svärfar ska komma och ge mig skjuts till jobbet...

Kram!

2 kommentarer:

skruttan sa...

Grattis! Tänk att ni redan varit tillsammans halva ditt liv. Är så glad för din skull att du hittat mannen i ditt liv och att du har en sådan stöttepelare när du har det så kämpigt med din sjukdom. Stor kram från mig!!!

Maria K sa...

Grattis!