måndag 30 augusti 2010

Tillbaka i vardagen

Nu har skolan börjat igen och det känns riktigt bra...har ju längtat att få träffa alla igen. Inte var det så hemskt att komma in i gamla "hjulspår" igen heller... Skönt!

Jobbade igår, lika lugnt som vanligt ;) så det var lätt förtjänta pengar...

På fredag ska jag på 30 års fest hos Maria. Ska bli kul. Funderar fortfarande hur jag ska göra, om jag ska fixa nått eller inte... Vet inte var man skulle ha varit, vad man skulle ha hittat på och vilka man skulle ha bjudit i så fall...
Någon som har idéer?

Har under helgen som varit funderat en hel del...det är rätt mycket som snurrar i mitt huvud just nu, så mycket som jag inte förstår. Sen är det rätt mycket som "tynger" mig... Hoppas på en ljusning snart. Det vore inte helt fel...

Nu ska jag fortsätta kolla på tv innan det blir att sova, jobbar mellan 7-12 u morgon. Bjuder även på en bild av världens sötaste Doris som myser med mig i sängen ;)

Inga kommentarer: