fredag 13 augusti 2010

Tappa andan...

eller som ett slag i magen...lite så där så man faller omkull och inte kan resa sig upp... Så känns det för mig. Tyvärr känns det som om varje gång jag fått mig upp en bit så puttas jag ner igen :s Alltid är det nått som ska hända... *suck*

Bäst är väl att bara tiga om det hela och låtsas som ingenting för att inte bli "ovän" med någon. Tala är silver och tiga är guld heter det ju...

Förra helgen spenderades som ni redan vet i Piteå på Mohems camping i husvagn. No more about that! Lördag kollade vi in Nolia, utan några större fynd... Varmt, mycket folk och "det vanliga" för mig. Träffade systeryster där...alltid lika kul, men alldeles för sällan. Söndag vräkte regnet ner så i väntan på farmor och farfar åkte vi till Jävre och hälsade på Maria med familj. Barnen lekte och vi surrade...skönt att få prata av sig med någon som lyssnar.

Jesper ville inte följa med oss hem utan han ville vara med farmor och farfar i Piteå till onsdag då de skulle dra hem husvagnen... Så vi hade bara tjejerna med oss hem.

De har lekt med Majas bästa kompis Muskan flera dagar i veckan, och i tisdags blev det en oförberedd snabbvisit till Arvidsjaur...pga familjeangelägenheter... Vissa vet andra inte...fråga så kanske ett svar kommer. Man ska ju inte hänga ut privata saker om nära och kära...hmrf...

Idag har solen skinit och det varit VARMT! Underbart tycker jag... Tog en promenad med Evelina efter maten och det var varmt...oj oj oj vad svetten rann :p Men man känner så himla nyttig då ;)

Nu väntas det jobb i 3 dagar innan det är 4 dagars ledighet igen. Skönt att få komma bort lite. Sen är det bara nästa helg kvar att jobba...och den EN ynka liten vecka innan det är SKOLA igen!!! Längtar massor nu...

Hur var det nu...inget är som väntans tider, och den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge :p

Bara Jesper får sig i säng så ska vi kolla på film och käka lite vattenmelon...mums!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var roligt att träffa er, blev för kort stund. Håller med om att det e alldeles för sällan vi ses :(

Jag vet!

Peppkramar till dig!

Storasyster