tisdag 24 augusti 2010

Ny vecka...igen

Har varken orkat eller haft tid till att skriva nått i bloggen senaste tiden... Är konstant trött i huvudet, totalt orkeslös och sen en hel helgs jobb på det. Var snäll och bytte lite under helgen så det slutade med att jag jobbade 34 timmar i sträck lördag och söndag... Men i gengäld så slipper jag sova mellan lördag och söndag helgen 4-5/9 som jag tagit på mig, utan börjar 8 på söndagen.

I går började skolan om för barnen... Tänk att Jesper nu går i ettan och Maja i förskoleklass :p Helt sjukt så stora barn jag har. I dag när jag följde de dit så såg de så stora ut. Är imponerad av Maja, som är värsta mammagrisen i vanliga fall, hon klarar det hur bra som helst...behöver inte följa henne. Jesper däremot är precis som vanligt...får knappt lämna hans sida :p

Själv var jag och lämnade blod i går och sen till tandläkaren och drog ut min andra visdomstand :s Fy fan säger jag bara...HATAR verkligen att gå till tandläkaren. Sköterskan som skulle bedöva var inte kul alls. Fattade inte att jag var livrädd och att det var därför jag skakade och att tårarna rann...hon tyckte bara att jag skulle ge mig och låta de göra sitt jobb :s Sen när jag kom hem tog jag citodon och ta mig i sängen...somnade på 2 röda och sov säkert 4 timmar.

I fredags for vi till Carina och hälsade på. Maria med familj från Jävre kom också dit. Magnus kom då han slutat jobba och så åt vi middag tillsammans och barnen lekte och hade jätte kul. Det var verkligen hur trevligt som helst...hoppas vi kan göra om det snart igen ;)

Snart dax att åka och hämta barnen på skolan, köra en sväng till stan för att köpa lite "medicin" till Doris mage... Stackarn har jätte lös avföring med lite blod i. Pratade med veterinären som rekommenderade 2 saker som jag kunde köpa där, så det måste göras. Inte kul för lillgumman att ha det så, och inte kul för oss när hon inte hinner ut eller till lådan :s

Lunch till mig och Wilma måste jag fixa nu... Ni ser ju när jag orkar skriva igen...

Kram!

Inga kommentarer: