onsdag 4 augusti 2010

Tid?

Jobbar på och hinner inte så mycket mer just nu. Har dessutom åkt på förkylning...tät i näsan, lite hostig och så hes att jag knappt kan prata :s Hoppas det har släppt innan helgen. Vill inte gå omkring och snora så här då vi ska på Nolia :p Hoppas dessutom på att solen ska behaga visa sig och att regnet håller sig borta.

Längtar till slutet av denna månad...vill att tiden nu ska gå fort.

Sen är det även snart dax att fylla år. Funderar fortfarande på om man skulle ha hittat på nått särskilt då. Men samtidigt så känns det lönlöst, med tanke på att vi inte har så många som vi umgås med och då alltså just inga att bjuda :p Så det blir väl bara att göra en tårta att bjuda på om nån kommer...
Har i allafall hittat en sak till nu som jag önskar mig i present, såg en jacka på Cubus som jag gärna skulle vilja ha. Kanske har jag en snäll gubbe som ger mig den ;)

Slänger in lite bilder från Jespers födelsedag också...

En förväntansfull kille som öppnar paket, sen blev han jätte glad för det var precis det han hade önskat sig ;)

Jesper och Maja kör med bilbanan som han köpt på loppisen

Även jag körde lite ;) och det var ju riktigt kul...

Hittade en app till Magnus iPhone som jag laddade ner...korsord :p Var sen tvungen testa den lite...och då passade han på att ta kort på mig...

Nä nu blir det att lägga sig på sängen och se tv. Är trött och har ont i hela kroppen...

Kram!

1 kommentar:

Myzan sa...

Klart att du har nån att bjuda ju ;)
*kram*