fredag 4 februari 2011

Däckad

Idag har jag legat helt däckad. Vaknade med huvudvärk och ont i hela kroppen. Det sprängde i skallen bara jag rörde lite på ögonen :s Detta toppades med feber... Var t o m så slut att jag inte orkade köra iväg barnen på skola och dagis fast de idag var rätt fräscha. Har spenderat dagen parkerad i sängen. Nu i kväll känner jag mig lite bättre, men inte alls bra.

I morgon har jag bara en sak inplanerad, ett besök på Scrapevent på folkparken. Måste se om jag får lite inspiration till nå nya smycken och kanske kan handla lite ;) Sen ska jag försöka hitta ork till att göra powerpointpresentationerna inför nästa veckan redovisningar om missbruk/beroende och aspergers syndrom.

Tror jag ska förflytta denna "överkörda" kropp till sängen och sova så jag orkar göra nått i morrn.

Kram!

Inga kommentarer: