tisdag 1 februari 2011

3 små grisar

Så här ser det ut statistiskt sett gällande barnen hos familjen Carlsson i dag:
Detta innebär då att 1 stycke mamma är hemma med 3 små grisar ;) Dessa små grisar är för tillfället parkerade i den stora sköna soffan, 1 spelar i sin pappas dator och 2 ser på Barbie, ett modeäventyr. Mamman hon sitter i köket vid sin dator och försöker vara duktig...

I morgon och i allafall torsdag är det tänkt att vi ska jobba med grupparbetet så då blir det pappa i huset som är hemma... Skönt, då 2 av dessa 3 är så otroligt mammig att jag knappt får gå på toa utan att de står där och frågar vad jag gör :p :s haha

Jag hoppas att det trillar in ett mail idag med resultatet av tentan som vi skrev för snart 3 veckor sedan...vill ju veta hur det gick. Kan jag lägga det bakom mig och gå vidare eller har jag en omtenta hängande över mig. Hoppas innerligt att jag är godkänd, orkar inte plugga till 2 tentor samtidigt. Visst, jag är kvinna men min hjärna börjar vara rätt så fullproppad nu :p

Nä, åter ned med näsan i boken. Kan ju inte vara ineffektiv och sitta och göra en massa onödigt :p

Kram!

Inga kommentarer: