måndag 7 februari 2011

Ibland har man såna där dagar

Idag är en sån där dag, en sån där som man inte vill ha...då allt bara känns botten. Totalt motivationslös gällande allt, hatar spegelbilden som visar sig i spegeln, känner mig helt jävla värdelös och dum i huvudet. Börjar känna panik inför den kommande sommaren...kommer jag att få nått sommarjobb eller kommer det att bli svårt att få i hop allt ekonomiskt? Hör om andra som har blivit lovade jobb och hur glada de är över det...för mig kommer det säkert att gå åt helvete :s

Har i dag suttit och försökt plugga, men det har inte alls gått bra... Känner mig inte motiverad att göra det. Har mest fastnat i att läsa om AS...och tänker och analyserar. Hoppas de snart hör av sig med en ny tid för fortsättningen...vill ju ha ett svar!

Mycket grubbleri och tankar...kring många olika saker som tynger mitt lilla huvud. Hoppas det är tillfälligt och snart gått över... Det tar mina fjuttiga krafter som jag hade.

Nä...om jag skulle ha gått ner i källaren och skrivit ut vårt arbete om missbruk/beroende inför morgondagens examinationsseminarium. Sen blir det sängen!

Kram!

1 kommentar:

Myzan sa...

En kram till dig från mig. Du vet vart jag finns =P **Kram**