söndag 20 februari 2011

Söndag och veckan är över

Då var ännu en vecka till ända...psykiatritentan är avklarad och förhoppningsvis godkänd. Håll tummarna att det gick bra för mig, har varken tid eller lust med någon mer omtenta :p Måste snart börja plugga till omtentan jag har 19 mars i Vård vid specifika sjukdomstillstånd III.

I fredags efter tentan åt jag lunch med några tjejer ur klassen, och sen följde jag med Carina på vattencore på Eddahallen. Det var riktigt kul och lite halvjobbigt. Mest för att jag hade problem att hålla de där frigolithantlarna under vattnet då man skulle det...jag flöt mest i väg och omkring :p haha Men jag hade rätt mycket träningsvärk i magen i går så det måste ju ha gett resultat ;) Idag ska jag i väg på ett spinningpass, och inviga mina nya träningstights med extra vaddering så jag slipper få så ont av sadeln :p



Sen funderar jag på att ta tag i att röja i källaren...skulle ha gått igenom kläder som ska märkas till klädbytardagen och sortera upp de mindre storlekarna som jag ska ge bort till en gammal kompis som fått barn. Kanske blir det nått lass till Myrorna också, vill ju ha plats i källaren... Nu ser det ut som ett bombnedslag och är fullt med saker/skrot.

Satan så kallt det har varit i veckan, ända ner mot -30 grader har det varit...brrrr. Nu tycker jag att det räcker med både kyla och snö, nu vill jag att våren ska börja visa att den är på väg. Längtar till det börjar vara varmare så att man kan sitta ute och njuta av solen de dagar den visar sig... Vill inte se några mer snöflingor dala ner från himlen. Det räcker nu!

Nä nu ska jag börja med att ta tag i veckans tvättberg, så det blir klart någon gång idag... Hatar att vika tvätt och lägga bort i skåp och lådor...men vad göra? Det är "mitt ansvar" då jag slipper snöskottningen :p

Kram!

Inga kommentarer: