tisdag 8 februari 2011

Precis vad jag behövde...

Eller så inte :s Fick veta tentaresultatet nu i eftermiddag och jag fick U... Som om jag inte redan kände mig helt jävla värdelös. Detta var som att bli nedtryckt under ytan efter att just fått en kallsup *suck*. Inte alls vad jag behövde... Jag som trodde att jag efter tentan nästa fredag skulle ha lite mer av ett liv, att kunna ägna kvällar och helger åt familjen och annat jag gillar att göra. Men icke, det blir till att sitta med näsan i böckerna och plugga...

Helst av allt skulle jag vilja trycka en stor fet jävla godispåse. Men samtidigt vet jag att det bara kommer att smaka "dåligt samvete" och det gillas inte. Vill ju att vågen ska visa ett minus på torsdag, men med min tur så gör det väl inte det. Just nu känns det som om ALLT är mig emot...

Nä...fortsätta se Sofias änglar på kanal 5 och låta en tår eller två rinner ner för mina kinder....

Kram!

1 kommentar:

Maria sa...

Usch! Det låter inte alls som du är inne i en rolig period just nu. Och det finns nog få saker man kan säga för att du ska må bättre. När det gäller tentan förstår jag att du känner dig besviken, men du kommer att klara den. Hoppas du börjar må bättre snart.
Kram