onsdag 16 februari 2011

Tentavecka och nytt intresse

Bara några dagar kvar till psykiatritentan...och det känns väl si så där. Jag hoppas att det kommer att gå bra, för jag är inte sugen på att ha någon mer omtenta flåsandes i nacken :p Idag har vi träffats på skolan och pluggat, och som vanligt så var det riktigt givande. Det hjälper att sitta tillsammans och surra om allt vi ska kunna.

Sen måste jag berätta att jag har hittat ett nytt intresse... Gjorde det i torsdags då jag var och jobbade. Jag har testat spinning, och fastnat för det :p Köpte t o m ett 10-kort på Friskvårdskompaniet i lördags och var på ett pass i går och har bokat ett på söndag ;) Trodde inte att jag skulle tycka att det var nått för mig, men det gjorde jag. Hur kul som helst var det ju.

På fredag efter tentan så har Carina bokat in oss på ett vattencore pass på Eddahallen, så då ska jag prova på det också ;) Hihi...kommer att bli en träningsfreek om jag fortsätter så här :p

Gjorde ett specialhalsband för någon vecka sedan, och nu har det blivit levererat till personen det var ämnat för. Personen verkar dessutom ha gillat det...vilket gör mig glad ;) Jag ser det som lite "reklam" för min smyckestillverkning ;)

Nä, nu ska jag fortsätta att plugga...

Kram!

Inga kommentarer: