söndag 20 februari 2011

Underbara

Ja de nya träningstightsen alltså ;) Jätte sköna och vadderingen hjälpte som den skulle...nu vill jag bara ha ett par spinningskor. Tyvärr så handlar det om minst 700:- och det har jag inte över till sånt just nu. Förhoppningsvis så får jag sålt lite av kurslitteraturen som jag lagt ut på Blocket och får inte lite extra kronor som jag kan ta :p

Jag är jätte trött, så där så att ögonen svider och går i kors. Borde gå och lägga mig så jag hinner få lite skönhetssömn innan det är dax att kliva upp i morgon. Ny kurs startar i morgon och då kan man ju inte vara trötter :p

I morgon kväll ska jag gå ner och umgås med Evelina som är gräsänka i veckan. Lite surr så där på kvällen är ju aldrig fel ;) Det kan vi behöva...

Tack för mig, och tack för idag.

Kram!

Inga kommentarer: