onsdag 2 februari 2011

Intressant

Dagens grupparbete har varit mycket intressant. Speciellt det som handlar om Aspergers syndrom. Skulle mer än gärna läsa alla de böcker vi lånat från pärm till pärm. Det är något som verkligen känns super intressant tycker jag. I morgon har vi tänkt vara så effektiva att vi blir klara med allt och kan ta helg, långhelg dessutom...fredag, lördag, söndag och måndag. Det vore inte helt fel!

Jag har så jävulskt ont i min rygg. Halkade till i går då jag var i väg och handlade, ramlade inte men hann sträcka till mig på nått konstigt sätt gissar jag. Känns inte så kul att drabbas av det då jag sluppit den vanliga smärtan nu i ca en och en halv vecka... Så nu får all träning dessutom ligga på is, för det tar för ont för att ens försöka :( Hoppas det går snabbt över...

I helgen är det Scrapevent på Folkparken. Ska dit och kika hade jag tänkt. Vet att de ska vara där från pärlbutiken i Umeå, så jag måste nog passa på att handla lite ;)

Sen vill jag att vi ska få tid över till att fortsätta med all "renovering" här hemma...lilltoan uppe måste vi ta tag i, hallen både uppe och nere ska tapetseras och målas och nytt golv ska läggas i hallen uppe. Men det verkar som om tiden (eller vad det nu är) inte räcker till... Måste ge Magnus en spark där bak så han fortsätter där han slutade med lilltoan ;)

Jag har så många saker som jag vill, men tid och pengar är en bristvara just nu!

Nä, nu ska frun ta och hoppa i säng och få sin välbehövda skönhetssömn så jag orkar skriva så tangentbordet glöder i morgon ;)

Kram!

3 kommentarer:

Felicia6 sa...

Läser ni om adhd oxå? :)

Trollmamma sa...

Lotta: Vi är 5 grupper som skriver om olika saker och en av de andra grupperna har om det, så det kommer att måsta pluggas in för tentan. Ska också bli väldigt intressant att läsa om det.

Carina sa...

Magnus kanske behöver ett datum då golvläggaren kommer ;)