tisdag 21 december 2010

Fångad!

Jag är fångad i smärtans klor och jag tar mig inte loss :s  Min rygg tar död på mig... Natten som var hade jag väldigt svårt att somna och när jag väl hade gjort det ja då vaknade jag flera gånger och hade svårt att somna om. Hoppas denna natten bli bättre, annars vet jag inte var jag tar vägen.

Nu är det bara en fjuttig dag kvar av praktiken...trist! Kommer att sakna de allihop! Men jag kommer att ge de en liten present så de inte glömmer mig ;) hihi

I morse när vi skulle lämna Wilma på dagis så var ingen där...hon som skulle öppna hade försovit sig. Så Wilma fick följa med mig till Skärgårdshemmet...där hon gjorde succé och charmade alla hon träffade ;) Inklusive en viss persons mamma :p ;) som tyckte hon var en söt liten trollunge... Vad annat kan hon vara då hon är dotter till Trollmamma ;)
Hon var där med mig fram till nio då vi gick till kyrkan för att se på skolbarnens avslutning där. De sjöng så vackert alla klasserna, väldigt duktiga barn! Sen fick Wimsan följa med farfar hem och vara där resten av dagen och bara ha det lugnt och skönt...i pensionärstakt ;)

Nä...kryper ner under täcket nu och försöker sova! Wish me luck!!!

Kram!

Inga kommentarer: